16 May, 2011

Første del av mai

Hallo alle sammen!!!!!
Det er umulig å tenke at det har vært nesten to uker siden min siste innlegg, tiden går så raskt!!! Uansett det har vært en spennende par uker, jeg hadde to prøver men jeg tror de gikk bra! For første gangen jeg føler bra om hvordan de gikk, det er en kjempebra følelse. Resten av skolen har vært litt kjedelig men bra, jeg er nesten ferdig med min matematikk klasse så det betyr at jeg bare har en økt på onsdag.

Siste helgen vi var i Sverige for å gjøre litt arbeid på hage og noe annet men for det mesteparten det var bare tid for å slappe av. Jeg leste ferdig Legenden om Narnia på norsk, og studerte til en prøve jeg hadde på tirsdag som jeg tror gikk veldig bra.

Resten av uken var ikke så spesielt, bortsatt fra lørdag og søndag. Lørdag var spennende fordi det var en grillfest med noen venner min fra skolen, det var kjempehyggelig. På søndag var det utrolig spennende, familien min og jeg reiste ned til sørland for en dags tur for å se hvor familien min egentlig kommer fra!

Det var helt fantastisk!!! Første stopp var i Kristiansand for å se en gammel bygde som var en butikk når familien min eide den. Vi hadde sett rundt i Kristiansand for en time eller noe annet, gikk ned til brygge, sett noe andre steder og vi var på veien vår igjen.

Neste hoved stopp var i Arendal, men vi hadde en kort stopp for middag på en restaurant i Lillesand. Etter middag det var tid for å kjøre resten av veien til Arendal for å se hvor de andre del av familien hadde kommet fra. På en øy som heter Tromøy.

Vi hadde litt problemer for å finne huset men vi nesten klarte det med hjelp fra noen av de som bodde i nærheten, kjempehyggelig folk der. Det var en veldig koselig dag i sørland og jeg hadde en kjempefint tid, det er så nydelig der.

Det er alt for nå, jeg skal kanskje ha annen innlegg om ett par dager fordi i morgen er nasjonal dag til Norge 17.mai, og jeg skal bære fane til skolen min, foran hele skolen, eeeeks!!

Takk for nå,
Snakkes
Jon

No comments:

Post a Comment