22 October, 2011

Høsten

Nå er høsten nesten helt ferdig her i USA, temperatur har vært i nærheten av null de siste to uker men bare på natta. Så vinter er på vei!! Jeg er så spent å være på ski igjen, det var de Oseberg Skilag guttene som har inspirert denne innlegg. Denne helgen er tur til Tørsby for guttene på skisamling, og jeg tenkte "er det mulig, har det vært ett helt år siden reiste jeg til Tørsby med skilaget," men det har det vært.

Høsten har vært helt fantastisk, det var veldig varm i begynnelsen av oktober men de siste ukene har vært kjempedeilig. Skole har vært okei, men jeg har hatt masse prøver og ett par essayer siste uken og neste også. Hvordan har det vært i Norge med alle dere? Høstferie, skolen og livet?

Bare et liten innlegg men, jeg har ikke så mye å snakke om nå, bare at jeg fortsett å leve og at livet er bra, for det meste.
Takk for nå!

No comments:

Post a Comment