14 February, 2011

Hva skjer folkens?

Det var en veldig opptatt helgen, men ikke så mye skjedde i uke. Den startet på torsdag når jeg gikk ute for middag for bursdag feiring for to venner min, som fylte 18 år gammel. Det var veldig koselig vi spiste pizza og bare prate lit med hver andre.

Fredag på skolen det var litt kjedelig vi hadde noe presentasjon i norsk og hadde å skrive en drøftingsartikkel (det tok veldig lang tid for meg). Etter skolen jeg bare slappe av litt og på kvelden var jeg på fest til to jenter for deres 18 års feiring. Den var veldig fin fest, med masse folk, og jeg snakket mye med masse forskjellig folk om USA, hjemmested, hvordan det er for meg i Norge og mange andre ting. Det var veldig kult å snakke med forskjellig folk om så mange ting og for å treffe mer norsk folk.

Neste del av helgen var på lørdag (det var også bursdagen min!!!), familien min kom og våkne meg klokka 9 med den norsk bursdag sang og amerikansk pannekaker (left overs fra da jeg laget dem, yay for fryser). Vi spiste i rommet mitt og etter på jeg bare slappe av til etter lunsj og da vi gikk ut på ski og også stoppe på en sportsbutikk og jeg kjøpte nye ski!!! De var dyrt men jeg hadde å få dem fordi min ikke passer lenger.

Etter ski var vi tilbake hjem og slappe av litt før festen for to venner min at hadde bursdag deres på torsdag (samme at jeg spiste med på torsdag). Det var gøy men der var også litt drama, så yeah...

Og siste ting at skjedde i helgen var den Vindfjelløpet på søndag, det var en 42 km rennet og var veldig vanskelig fordi jeg hadde å bruke min rock skis (jeg glemt hva det heter på norsk). Men tiden min var under 3 timer uansett, og neste gang jeg skal bruke min nye ski. :D Det er alt for nå, tror jeg at ikke så mye skjer denne uke men vi skal se.

Ha det så lenge!
Hilsen, Jon

P.S. translate.google.com for those that don't understand Norwegian you can use google translate to figure it out, it should be understandable. What do you guys think, should I write in only Norwegian or should I write in both Norwegian and English? Leave a comment, send me an email or vote in the poll in the top right corner.

No comments:

Post a Comment