25 April, 2011

Påske

translate.google.com
Hallo alle sammen, tid for annen blogginnlegg. Siden mine siste to innlegger var ikke så spennende det er tid for en med noe mer, fordi tiden siden min siste innlegg var og er påskeferie!! Uken før påskeferie var litt kjedelig, en ting at var litt spennende var på tirsdagen.

Vi hadde en klubbkveld med ski laget, det var kult å ha men det var kanskje den siste ting jeg skal ha med Oseberg, men det var en bra vinter uansett om hvordan jeg gjorte i sesongen.

Fortsetter det var påske! Første helgen i ferie meg og familien min reiste opp til en fjell heter blefjell (hvis jeg huske riktig). Det var hos noe venner til familien min og det var kjempegøy og veldig koselig.

Fordi det hadde vært så varmt den par uker før der var nesten ingen snø opp på fjella. Når vi var ut på tur lørdag vi brukte ski for den første 10 minutter men der var ikke nok snø for å bruke dem mer.

Det var helt nydelig opp på toppen og så kult å se en forskjellig sted i Norge. Resten av helgen vi bare slappet av og sete i sola for det mest parten. På vår siste kveld på hytta deres sov jeg ute på terrassen. Det var en helt perfekt natt for å sove ute, ingen skygge bare stjerne og måne.

Etter på var jeg hjem et par dager før vi reiste til vår hytta i Sverige for resten av ferie. Det var en kjempegøy tid, vi hadde masse tid å slappe av, vi gikk ute på tur nesten hver dag, og på lørdag vi reiste til Göteborg.

Været var så fint, det var over 20 grader celsius(rundt 70 fahrenheit) og sol hver dag! Lørdag var så fint fordi det var så varm og det var nesten sommeren i Göteborg. Jeg bare gikk rundt byen for noe timer og sett så mye forskjellig steder (jeg skal legge på noe bilder i den neste par dager tror jeg).

Det har vært en utrolig bra ferie og har vært så koselig å slappe av å arbeide med norske min og være litt bedre kjent med min vertssøsken. Nå at det er våren jeg er spent for å ha mer tid å gjøre noe ute.

Det er alt for nå, så snakkes seinere!
Jon

No comments:

Post a Comment