05 June, 2011

En kjempebra helg!

Hallo alle sammen! Jeg bare tenkte at jeg skal skrive en liten opplegg om sisten helgen min, det var sykt bra! Vi hadde noen ekstra fri dager denne uke fordi det var Kristi himmelfartsdagen og det var ett eller annet fri dag på fredag.

Torsdag kveld jeg hadde sett den ny X-men filmen med en venn ned på brygga, jeg tror at den er det beste av alle de x-men filmer fra før. Etter på vennen min og meg gikk rundt i byen fordi det var så skikkelig fin kveld.

På fredag en venn og meg var ut på sykkel tur, jeg hadde fått låne av en racesykkel fra han!!! Det har vært mer en ett år siden min siste treningsøkt på racesykkel. Det var en kjempeflott dag for en sykkel tur, varmt og sol hele tiden.

Seinere på fredag vi hadde en kveld å bare slappe av hos en venner, det eneste ting var at jeg hadde ikke nok penger for å få en nytt bussekort så jeg hadde gå hjem som tok nesten 2 timer, men det var en fint dag så det var helt greit!

Og i går kveld jeg var på en fest med annen utvekslingsstudent ut på Nøtterøy, dette var det høydepunkt i helgen. Det var grilling til start og bare kos etter på. Der var en som var en utvekslingsstudent i Michigan ett par år siden som var der og vi hadde snakket nesten hele kvelden.

Der var fire av oss som var opp når det var soloppgang så vi gikk ut å se det (4:10 om morgen :D), etter på hadde tre av oss sett på twilight (ikke spørre hvorfor) og så sove vi til nesten 12 å ta bussen hjem.

Det var en kjempegøy helgen for å si det minste, med mange ny folk som var kjempegøy og kjempesnill. Det eneste ting jeg tenke på er at jeg har norsk eksamen på onsdag...
Takk for nå!
Jon

No comments:

Post a Comment